helloooow

jag och erika chillade galet här hemma hos mig, efter ett tag kom amanda hit oxå.
vi tog det lugnt, spelade in massa videor hahah om ni har tur får ni se dom men
inte säkert än, måste se dom själv innan och godkänna hahah =) menmen, vid 10
typ tog vi bussen till stan, träffade ibbe och sen efter det gick vi och mötte malin
linnea och sahar, men malin och linnea försvann ganska snabbt, så jag erika amanda
och sahar tog 2an till djurgårn idag igen för det va fest där, men de va dött och massa
shit, träffade assan hassan sofie och massor så vi började gå tillbaka till stan med dom
tänk er, vi gick dit, och de kändes som att det var vinter så kallt var det! menmen väl
framme i stan gick vi och snacka med några och träffa massa folk :) sen tog vi bussen
till ryd, gick till mc, träffade madde och arkan :) länge sen man såg dom.
gick hemmåt, träffade även rabi och några så vi stog och snacka med dom sen åkte erika
hem och ja o amanda gick hem till mig och nu ligger vi här i sängen och ska kolla på film
och sen sova' :) goodnight♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0