hellojjj mmin fredag

blev bråk idag i skolan, fyfan vad kul det var alltså, cat fight haha alla stog och skrek på varann
fan det va lite kul asso, sen efter skolan hängde jag med lara hem till henne i tannefors, tjejen har
flyttar och hittar inte hem till sig själv hahaha :) men vi fick skjuts hem av martin så det va ju nice
och då kom vi rätt oxå, tro mig vi hade aldrig hittat rätt och aldrig kommit på rätt buss haha .
iaf när vi kom dit fixade vi lite, sen gick vi o handla lite gött o sånt, vi gick fan vilse i tannefors
ingen av oss hittade vi hade tänkt gå runt hela skiten men vi genade och det gick jävligt snabbt.
synd bara att hon aldrig kommer hitta när hon går själv nästagång ahhahaha :) iaf tog bussen vid halv 4
från henne för att möta erika på stan, jävla busschauför som inte kan köra rätt, hon körde genom trädgårdstorget istället för att köra mot stora toget hahah fan vilken väg hon tog alltså....
menmen, vi gick till bion där east fm hade typ audition lr vad det heter. träffade giaco coh victor där, och sorry giaco ja visste ej att du inte tålde nötter :( menmen kan bara säga att jag och erika är riktiga judar alltså hahahah  om vi inte tog med oss allt som fanns att äta där. vi fyllde våra väskor till max alltså, menmen det gick bra för erika där sen gick vi runt lite på stan, sen tog vi bussen hem till mig, fixade oss lite oså inför ikväll eftersom vi ska fira ibbe som fyller 18 imorgon! , tog nytt kort till mitt ID eftersom det andra va tydligen förmörk bild ellernågot..men hoppas den här bilden blir bra nu iaf. sen kom malin till mig så gick jag erika och malin till
sahar och nu är vi här och ska förfesta lite oså :) just nu är jag själv hemma här för dom är ute och gör sin
grej, så passade på att blogga lite ahhaha :) menmen nu ska jag fortsätta med det jag gjorde och ha så
jävla kul ikväll alltså med mina fina flickor!!!!!♥


sahar erika malin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0