härlig söndag

jag och amanda gick och mötte assan vid parkeringen när han kom hit, vi gick o chillade lite o gick in till mig o gjorde inte så jätte mycket, efter ett tag gick vi och mötte samme oxå ;) träffade min lilla nairi oxå =) menmen jag amanda samme och assan gick in till mig o kolla film :D kunde inte bestämma oss nångång så byte typ hela tiden, efter ett tag gick vi till mackeen o köpte godis oxå =) sen gick vi in o fortsatte kolla på film, de va mysigt ;) vid 23.08 tog assan och samme sista bussen hem, o ja gick med amanda en bit hem och sen hem. och nu sitter jag här, ska sova snart tror jag så jag orkar med dagen imorgon, och ska även på möte imorgon med direkt efter skolan och sen drar jag hem till assan efter tror jag ;)  härlig söndag har det vart asssåå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0