gårdagen

jag erika malin och sahar tog bussen vid 22.38 ungefär till rese och där träffa vi lite folk
sen tog vi 2an till djurgården där ibbe hade sin 18årsfest, de va massor folk där men massa
bråk oxå, men jag är inte förvånad:) men man träffade massor av folk där o hade kul med dom :)
hahah tomas asso skönaste killen i hela världen alltså ahhahah han fick mig att garva när ja inte ville!
blev lite fuckt up men ändå bra kväll :)
menmen sen va det bara att börja gå hemåt eftersom att sista bussen redan hade gått från djurgårn så
jag och erika passade på att gå när vi ändå va typ hemma haha :) vi kom hem före dom som åkte med
bussen fan, kungliga är vi :) gjorde inte så mycket när vi kom hem, ja typ åt massa godis o sånt (a')
sen somnade jag men vaknade sen efter ett tag av att erika jäveln ringde mig o ville snacka♥
men somnade om ganska snabbt igen, och vaknade idag vid 11 typ, har precis ätit MC mat som
min syster och bror va o köpte, ingen orkade göra mat för mamma o dom är inte hemma så det fick bli
att äta mc mat =) och nu är erika här oxå så får se vad vi gör ikväll, tror det blir att åka till en fest och
kolla läget iallafall sen får vi se vad vi gör, nu ska jag gå o duscha eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0