gårdagen var lyckad för vissa..

lämnade sahar hemma hos henne för hon mådde så dåligt så hon gick och la sig när ja hade gått, när ja kom fram till busshållplatsen kom ja på att ja hade glömt mina nycklar hemma hos sahar! så blev att kriga tillbaka till sahar o sen hinna till bussen, de gick jävligt snabbt för att vara alexandra pettersson :D men jag hann iaf på typ 1-2 min? förvånad. menmen på bussen träffade jag amandas systrar så satt och prata med dom lite oså, sen blev jag ensam o åkte till rese för väntade på amanda och alla som va i tannefors,va själv i rese ett ganska långt tag, men sen kom assan min älskling och hassan o träffade mig iaf, tack! va lite tråkigt att vara ensam i rese...menmen vi tog bussen till stan o träffade lite folk, eller lite o lite ? ser min bästavän evelina komma springandes mot mig! länge sen man såg den flickan!, vi snackade om massor saker. träffade även jennifer och massa annat folk där, träffade verkligen alla där , helt sjukt, men va lite bråk här o där oxå men jag är inte förvånad, min kväll va typ att stå i stan o snacka med massor av folk, men alla försvann lite då o då, men stog med kerrar typ hela tiden, han är så snäll! :D erika åkte till ryd för att va med några så jag va kvar i stan med folket, hade faktiskt en jävligt kul kväll, den va jävligt lyckad helt ärligt! tack alla som gjorde den! amanda gick till rese för att träffa en person, så jag satt kvar i stan o väntade på assan som gjorde nåt, sen gick ja runt lite med honom, stack till ågatan o mötte andreas kerrar och hassan, sen kom amanda dit oxå. dom andra stack så jag och amanda gick runt lite o snackade o träffade massor sköna folk, HAHAHA fan va kul det va, träffade även på en bög tror vi? och alla som tycker jag är trög för jag frågade; " är judar muslimer?"  han sa faktiskt att judar är muslimer? men vet inte vad ja ska tro för han verkade lite borta annars va han allmänt efterbliven! träffade lite folk då också, sen vid halv 2 tiden tog vi bussen hem till ryd, amanda sov här, och vi somnade nästan direkt, mådde inte så bra när jag skulle sova men de funkade ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0