fyfan vilken dag!!!!

hade tänkt att dra hem efter lunch för mådde inte så bra, men det blev bättre så jag stannade kvar och hade praktiskt arbete i 3 h, två första timmarna va vi uppdelade i grupper och tränade inför praktiken i 2an ;) det gick bra, haha går inte att beskriva eftermiddagen alltså det va så jäkla kul med mina älsklingar lara jossan elin och carro! på rasterna drog vi iväg med rullstolarna och hade rullstolsrace, har nog inte skrattat så mycket, vi åkte runt på hela skolan först, jag blev inte lite varm heller, dog nästan av värme alltså. sen tog vi med oss rullstolarna ut och åkte runt, vi hade bara två stycken så de fick sitta två st i en och en i den andra :D fan va alla ute glodde på oss alltså, men vi hade så jävla kul, inte skrattat så mycket på länge, från och med nu är torsdagar våran FAVORIT dag! :D iloveyou tjejer ni gör min dag till världsbäst! efter att vi åkt runt där ute lite träffa vi erica så hon kunde fixa med hissen till oss, vi åkte runt lite överallt alltså. åkte till alla våningar o åkte runt o hade de jävligt kul. sen åkte vi ner i källaren, OMG jag trodde verkligen att jag skulle dö :( vi hade lagt pennor och sånt vid hissdörren så den inte skulle stängas, men den stängdes! och vi fick lite panik o åkte runt där i källaren och letade efter en annan utväg, men nejnej klart va ALLA dörrar låsta?! fyfan va rädd jag blev där ett tag, sen ringde vi erica o bad henne skicka ner hissen till källaren, sen kom hon där efter ett tag ;) så åkte vi till metodrummet och hade praktiskt arbete där med sally,de va chill men fyfan va äckliga bilder hon hade, på ruttna fötter osv. fyfan, men kul hade vi iallfall, höll på o lärde oss en masssa om sterila handskar som man inte får ta i på en viss sida typ HAHAH, svårt att förklara men så är det. slutade sen vid 4, tog bussen till rese med adam och carro, sen åkte ja hem o träffade min älskade diana på bussen, miss her! efter ett tag kom assan och amanda hit, men dom stack ganska snabbt till mc...erika my love ringde mig, saknar dig älskling :( vi snackade om massor saker, hemligheter vetu som ingen får veta (a') bäst är vi, iloveyou♥ nu har amanda o assan kommit, dom tog med sig sahar hit oxå

hahaha träffade en man ute oxå, "invalidooos!!! " HAHAHAHAHAHHHAHAHAHA

får se va som händer ciao o njut av mina bilder!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0