fyfan de va regnar

blev inte att åka till malin, efter ett tag kom sahar hit. sen gick vi ut och träffa ala lite, gick runt oså sen gick vi till mc o där träffa vi några från gamla klassen och ibbe o ali o några. blev lite fuckt up där ett tag så efter ett tag gick jag amanda och ala ut o gick runt lite i ryd, snackade lite började regna ett tag, jäkla sverige väder alltså, trött på vädret vill bara åka utomlands just nu, amanda jag funderar på att hänga med dig till spanien alltså ;)menmen iaf ala gick hem, sen mötte vi erika och sahar, amanda åkte hem så jag erika och sahar gick hemåt, sahar gick med oss en bit sen gick ja o erika hem hit o vänta på att hennes mamma skulle komma, snacka om att vi var blöta alltså, tror inte jag vart så blöt på länge alltså, det regna sjukt sjukt mycket, spö regnade fan, nu har erika åkt hem och jag ligger i sängen och kollar på film, ska kolla på bring it on all or nothing, fan va skönt det är alltså, väääärme!
ska kolla på filmen nu iaf och sen smsa lite ;)  så ciao bitches kan inte vara vaken för länge heller för ska upp ganska tidigt imorgon för ska till banken och fixa lite grejjer.

bilder från dagen kommer när erika skickar dom, lägger nog upp dom imorgon :)

Kommentarer
Postat av: aaamanda

ja lovar följ med mig asso :d fett värt, ta emil biljett (a) kmr sakna er :(<33

2010-05-14 @ 01:46:24
URL: http://manduuuw.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha aa ska fan göra det :D kommer sakna dej med<3

2010-05-14 @ 03:49:15
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0