friluftsdag..jobbigt

vaknde vid 7 idag, gick o tog på mig kläder och tog på lite foundation och sen gick jag till bussen som gick 07.35 typ, åkte till rese , träffade josse och hanna och sen tog vi bussen till vidingsjö där vi hade friluftsdag, fifan vad jobbigt alltså, det va kallt oxå o blåste massa :(  menmen hahah orkade inte gå 1 hel jävla mil i skogen när det va så kallt så jag lara linda savanna paulina jossan adam och zeinab satte oss på ett berg i skolan o snackade lite oså :) efter ett tag gick vi vidare och sen efter de gick vi o satte oss i solen på gräset o chillade :D gick även o köpte glass hahaha aee fan ni är för roooliga ja lovar, nobody knows why :) menmen sen vare lunch, kyckling o pastasallad typ, de funkade men va så jävla iskall att det inte va sant, och sen massa festis som vi fyllde våra väskor med! den ni.
sen efter det gick vi o hade typ stationer, vissa hade fotboll, brännboll, massage osv, själv tog man massage med carro och wiktor, men de blev inte så mycket massage för alla kollade på när de andra körde fotboll, de va väl kul, vädret va helt okej men bara de att solen försvann typ varje minut o kom tillbaka en minut osv. oså blåste det lite oxå men det va skit skönt när det väl va varmt! tillslut orkade ingen som va på massage vara kvar o hålla på så vi fick gå eller kolla på fotbollen, så jag och carrro satt där och kollade på fotbollen ett tag och sen tog vi bussen till stan för ja skulle köpa ett par skor till, idag blev det ett par rosa o fina :D  sen åkte vi till rese, satt med henne och vänta på tåget, sen fick ja vänta ett jävla långt tag på min buss menmen, typ 10 min men det är mycket när det är kallt ute, och nu är jag iaf här hemma, har precis ätit lite och ska väl plugga lite till provet som är imorn om tumörer osv, och sen kolla igenom matten lite eftersom vi har nationellt prov i matte imorgon, och så ska ja även vara barnvakt ikväll när mamma och dom ska iväg nånstans =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0