förkyld, hostar, ont i halsen...

har ont överallt och kan knappt andas :( men iaf igår åkte jag som sagt hem till felicia och sov där, vi gjorde lite på matten och plugga lite svenska som vi trodde vi skulle ha prov på imorgon men läraren flyttade upp det tills några veckor framåt :) vid 11-halv 12 gick vi och la oss, fan va skönt att sova tidigt inte gjort det på 100 år känns det som, men somnade inte förens vid 12 typ (a) satt och snackade massor och sånt där, vaknade vid 7 imorse och började
fixa oss lite inför skolan, hade vanliga lektioner, hade svenska kursprov, sen efter skolan åkte jag med henne hem till sig vi gjorde klart arbetet som skulle in idag egentligen men vi lämnar in det imorgon istället :) och imorgon direkt på morgonen har vi nationellt prov i engelska :( undra hur det kommer gå, hör&läs delen är inte direkt min starka sida om man säger så haha är bättre på att skriva uppsatser och sånt där. menmen får väl göra mitt bästa och så måste jag komma ihåg att ja ska ha provet på 3:e våningen och inte 4:e  den här gången :D menmen nu ska jag äta lite och sen vet jag inte vad jag gör, men blir väl att sätta sig här och hitta på nåt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0