film

började kolla på luftslottet som sprängdes förut här helt lonley i mitt rum
sen fick ja ett sms av amanda att ja skulle komma ut o ge henne pengar till
ett par byxor ja beställt, så blev att gå ut och möta henne, så gick vi till centrum
för att ta ut pengar, och sen gick vi åt varsitt håll och jag åkte hem, snackade
med erika påvägen, ville inte cykla ensam så ringde henne haha. försökte få in
min andra cykel jävel i förrådet men de funkade typ inte för det va fullt, men efter
att ja stått där och kämpat så gick det helt plötsligt. och nu är jag hemma har precis
kollat klart på filmen som ja påbörjade förut.

känns som att ingenting vill gå bra för mig
  • busskortet har gått ut...
  • måste cykla till skolan imorn
  • nationellt prov i matte A
  • prov i tumörer
menmen, har ju saker att se fram emot sen efter skolan imorgon!
och så är vi ju lediga på torsdag och fredag och hela helgen.
sen är det inte långt kvar tills det är skolavslutning...
och så måste ja bara säga, pengarna bara rinner iväg för mig!
och jag kommer vara fattig i sommar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0