depress

provet gick väl helt okej, tror nog iallfall att jag får G på det, eller det är jag helt säker på att ja får ;) menmen vi fick gå direkt efter provet så jag tog bussen till rese med melissa malin och carro, tog bussen hem till ryd oså, hann bara platta håret lite snabbt o sen sminka mig lite mer än va ja hade o sen åkte vi iväg till finspång, jag mamma mats och oskar :) sov en bit i bilen påväg dit, va så trött, somnade ju nästan i skolan. vi kom väl fram vid 6 tiden ungefär, firade min kära farmor som fyller år idag, GRATTIS ♥, där va även pappa, min faster anne, susanne, pappas kompis och wiwecka. länge sen man såg alla dom. saknade min älskade hund xl, kändes så tomt utan honom :( min älskade hund kommer alltid finnas i hjärtat och du kommer alltid vara saknad och en del av oss!  menmen..satt o pratade med pappa ett tag, de va lite jobbigt med tanke på allt som har hänt, men jag älskar dig pappa, allt kommer att bli bra ♥ åkte hem vid 8 tiden därifrån eftersom att det är skola o sånt imorgon! ville stanna kvar där längre men har skolan att sköta..sista halvtimmen där va väl inte sådär den bästa, men life isnt fair..fick klump i magen o allt :( men det ska nog bli bra allting, de ska vi se till ;) när vi kom hem till ryd igen köpte mamma mc mat till mig och oskar, vi va hungriga som judar! o nu är vi iallfall hemma och ja gör väl inte så mycket? sitter här för mig själv o tänker på allt o inget..bara önskar allting kunde vara bra nångång :(





Kommentarer
Postat av: assan

alllt kmr ordna sig baby ja lovar<3

2010-05-25 @ 23:40:20
Postat av: aaamanda

finns alltid för dig älskling <3

2010-05-26 @ 00:06:07
URL: http://manduuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0