depreeessss

vaknade vid 7 idag, gick upp och fixade lite, kom till skolan och hade vanliga
lektioner, sen hände väl inte så mycket mer, följde med felicia till vårdcentralen
efter skolan, stackarn alltså, kanske blir operera alltså. :)
sen åkte jag hem, tog bussen hem och nu sitter jag här och har precis kollat
på andra avenyn, det var det sista avsnittet helt och hållet, snacka om att jag är depp
för det är så jävla bra, men fan va dåligt slut :(  helt jäääävla chockad alltså!
menmen de är ju som det är, bara de att nu måste jag hitta ngt annat program som ja
kan börja följa ahhah och det är inte de lättaste..menmen, imorgon börjar jag
12.40 och det är ju iaf nåt att se fram emot, sen har vi bara två lektioner som vi
ska kolla på film så de funkar helt okej :) nu vet jag inte vad jag ska göra kanske
sätter på nån film eller nåt, har så jävla tråkigt och är depress för andra avenyn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0