dålig uppdatering, inte haft tid

fredag: jag och evelina fixade oss hemma hos henne sen efter ett tag kom amanda sahar erika och dla. så fixade vi klart oss och fixade mat att äta, va inget fint väder så vi sket i att grilla så vi stekte allt istället :) när vi va klara där tog vi bussen vid 7 ungefär till stan för vi skulle ta bussen till stan. gick runt där lite och träffade jon och zakke. sen gick vi runt lite och väntade på svar från victor, men han kunde visst inte ha fest längre så vi åkte tillbaka till ryd istället hem till sam som hade fest där,träffade även isadora i stan som oxå skulle till ryd. hemma hos sam va det jävligt nice eftersom man kände typ alla där. chillade och hade det jävligt kul med folket där, satt och snackade o massor ;) sen efter några timmar där åkte vi alla med bussen till stan och vissa åkte bil. de va en rolig bussresa alltså, träffade massor med folk som skulle in till stan ;) stack till stångån typ för längre kom vi inte.
där va det massor med folk som man träffade, träffade min bebis där oxå :* stack iväg lite överallt, jag tror nog jag va överallt i fredags alltså men vet inte vart haha. minns inte mycket av kvällen men tack till amanda assan, ala, paul , leeboy för allt :) stack till bk med folket och sen efter ett tag stack vi hem tror jag. minns inte riktigt men ahhdu..somnade nog direkt när vi kom hem var så jäkla trött och allt sånt där ni vet :)

klockren valborg, även att det kom upp lite problem, men fan va värt!



















Kommentarer
Postat av: Vegardbeatrice

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-07-19 @ 14:13:25
URL: http://vegardbeatrice.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0