ååååh saknat henne!!

gick ut och mötte evelina förut, vi va ute och gick runt i ryd
och snackade massor, fööööör länge sen vi träffades min lilla
papaya, min min min endast min är hon, saknat henne föör mkt!
menmen vi gick som sagt runt i ryd o luffade, snackade om allt
mellan himmel och jord, litar på den där flickan till 1000.
stack hem till henne, chillade i hennes rum, hihi hon vågade inte
gå upp på övervåningen den lilla papayan så ja fick göra allt...
men vi tog väldigt fina kort, modell 2010 till max alltså!
men efter ett tag gav hon sig, och vi gick upp och åt knäckebröd
och drack te, ohh herre min gud vad ja älskar te alltså, det är helt sick..
stack hem vid kvart över 10 typ, och snart ska jag gå och duscha.
imorgon har jag muntliga nationella i engelska och jag längtar INTE.


no matter what baby, you will always be my best friend!
from the cradle til the grave, and stay together even against the worst storms



HAHHAHAHAHAHHAHA dagens!!!!
"vill va full,singel och knulla!"

Kommentarer
Postat av: evii

habibi , wallak jag svär loo ,

bror till min död.

haha ne usch!

men älskar dej alexandra pettersson.

borde inte få gå så här länge utan att vi ses!

blir för mycket att snacka om... och GUD vet vilka hemligheter vi har med varandra som ingen vet *

vi får verkligen inte splittras.

cuz we now we belong together,

and that´s mother fucking truuuue

wakka wakka YEAH ! <3

pussah*

2010-05-17 @ 23:08:19
URL: http://evilarsson.blogg.se/
Postat av: alexandra

aldrig mer bebi, aldrig att vi splittras, finns för mycket hemligheter o shit talk between us hahahahha, we belong together, iloveyou<3

2010-05-17 @ 23:12:18
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0