21 maj 2010

skolan idag, hade nationellt prov direkt på morgonen i matte.
vet inte riktigt hur det gick men får väl hoppas på att det gick
bra men vet inte faktiskt, matte är inte direkt min starka sida..
efter det hade vi svenska, gjorde absolut ingenting ,och sen
va de lunch och så slutade vi! vädret är helt underbart alltså.
satt ute lite med carro elin och malin, snackade lite oså
sen gick jag för att möta min bästavän evelina på stan, vi gick
runt där lite, hittade en skit fin klänning som jag ska köpa nåndag!
träffade min älskling och berga. sen stack vi och dom med
ja o eve kollade runt lite, det är sjukt hur varmt det är mitt
på dagarna! sen träffade vi älskling, eli, victor och berga igen ;)
gick runt lite med dom, satte oss i stan på bänkarna och bara stekte
i värmen, SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT. sen gick jag och eve till frisören
där evelina skulle färga håret och sånt till ljusare.
synd om mig, satt där i 3 timmar & 40 minuter...tror ni jag är trött nu ?
är skit trött, men hon gjorde först avfärgning eftersom hon hade svart hår
och ville ha det ljusare. det tog ett tag för avfärgningen och sen färgades
det brunt ;) det blev jätte fint faktiskt. kanske va värt tiden, men ja tjäna
inget på det?! hahaha. iaf, vi stack till netto och köpte chips och dricka till
ikväll, för vi bestämde oss för att bara mysa med gottis och film!
det kan behövas efter allt som hände igår.. :(
i need my bestfriend evelina larsson ♥
blev ändrade planer idag föresten, ska inte åka till pappa. får se om jag
åker dit nästa helg eller helgen efter det istället, får se hur det blir och hur han mår.
men nu måste jag gå och fixa lite, känner att linserna har blivit torra..så ska
ta ut dom ett tag innan jag får hem till evelina för att mysa framför film :)

lite bilder









alice och en gamling på praktiken! HAHAHAH :D




Kommentarer
Postat av: Alice

Fuuuuck you Alex ! <3

2010-05-21 @ 22:19:32
Postat av: alexandra

HAHAHAHA <3

2010-05-21 @ 23:40:26
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0