no matter what happens i can't let you go.

ligger i sängen just nu, har precis duschat. åkte hem till erika idag efter skolan, träffade henne och alexandra i rese sen tog vi en bondebuss som jag kallar det hem till erika. gjorde inte så mycket, kollade igenom alla papper och sånt till provet imorgon, tror jag kan det mesta nu, spelade spel hahha & gjorde kladdkaka som ja inte hann äta innan ja åkte hem :(  åkte hem vid 9 typ och duschade o nu sitter jag här och gör ingenting, tror jag ska kolla igenom papprerna en gång till sen kolla på tv & sova :)


miss my baby boo ♥



Kommentarer
Postat av: azzzbazzz

saknar dig fast du vet hur dt e mår inte så bra:( o vart sjuk så inte kunnat logga in på datorn lr nåt och sen så har ja inte kunnat smsa:/ <33

2010-03-09 @ 23:40:10
Postat av: alexandra

iloveyou<3

2010-03-10 @ 07:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0