med evelina

hade visst inte sovmorgon..vaknade kvart i 8 av sms av elin som sa att vi inte hade sovmorgon, så fixa mig lite snabbt, tog bara fram några kläder, satte upp håret och sminka mig lite sen sprang till bussen som gick 5 över 8.
jävlar vad snabb jag var alltså, hann med allt på 20 min! :o iaf, hade lektioner sen stack till stan med felicia hanna sofia och josse :) sen stack jag till eves skola och sen tog vi bussen till malmslätt hem till nicole babe.
softination hos henne sen stack vi till ryd o chillade bara, och nu har jag precis duschat och ligger i sängen med eve.
hon sover här inatt och snart ska vi sätta på en film o sen blire sova o vakna till skolan imorgon! puuss på det
hade visst inte sovmorgon..vaknade kvart i 8 av sms av elin som sa att vi inte hade sovmorgon, så fixa mig lite snabbt, tog bara fram några kläder, satte upp håret och sminka mig lite sen sprang till bussen som gick 5 över 8.
jävlar vad snabb jag var alltså, hann med allt på 20 min! :o iaf, hade lektioner sen stack till stan med felicia hanna sofia och josse :) sen stack jag till eves skola och sen tog vi bussen till malmslätt hem till nicole babe.
softination hos henne sen stack vi till ryd o chillade bara, och nu har jag precis duschat och ligger i sängen med eve.
hon sover här inatt och snart ska vi sätta på en film o sen blire sova o vakna till skolan imorgon! puuss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0