hemma nu..

jag och erika gick som sagt ut och träffade sharbel hassan och sahar, va med dom lite, sen kom alla andra ryds killarna så vi va med dom, efter ett tag kom amanda, vi bara satt där utanför sharbel typ o några körde fotboll..efter ett tag gick vi runt lite, sen träffa vi på dom igen lite senare..jag följde med erika till mc ett tag, sen gick vi runt lite och sen till mig för o hämta hennes grejjer för hon skulle hem, träffade ali och några vid mc typ, stog o snackade med dom och sen kom amanda och sahar dit med ;) vi alla gick mot centrum o kolla lite, va skit dött där alltså, trodde folk skulle va ute när det är lov? men nej nej..ajja haha vi gick runt lite, snacka o sådär chillnäni, ali och dom stack så vi andra gick runt lite och sen gick alla hem till sig, ja gick hem med sahar, tog sällskap med henne när vi ändå bor skit nära varandra. och nu är jag hemma o ska snart kolla på film :D hare göttt ciaaoo



HAHAHAHA tjejen leker allvarlig! :P



mafffiiosa i ryd!


Kommentarer
Postat av: aaamanda

ååh mina ben såg smala ut :Dhahah va ba tvungen!

hahahahahah fyfan va snygga vi är! asso dör hahahhahahahahah, älskar er tjejer :*

2010-06-17 @ 11:57:16
URL: http://manduuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0