uhh

kunde inte logga in på min blogg igår? WTF..
iaf igår kom assan hit o myste med mig lite, kollade film o lite (:

skolan idag, tråkigt som vanligt o hade sjukt ont i magen..synd om mig
sen blev det att tima bussen med evve haha sen hem till henne o bara ta
det lugnt enda tills nicole babe kom, snacka o masssaaa.
sen tog bussen till mc o tjocka oss som fan alltså :)
sen hem hit o bara döö lite, hahahha omg evve alltså
fyfaaan ja och nicole höll på att DÖ!
eve ramlade ute på en parkering hahah i slow-motion!!
hahahahahah asso jag dog verkligen det va så jävla roligt
kunde inte andas fan, hon bara låg där haha =)
BTW min comviq gick ut idag :'(  UHUHUHUHUH :(
ajjja ska fixa lite grejer nu, pusssss

Kommentarer
Postat av: nikki

hahahahaha fett kul vare eve asså så klantiig hahaha , love ya babes !<3

2010-02-17 @ 12:09:18
Postat av: alexandra

HAHAHAHAHHAH, loveyou :*

2010-02-17 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0