torsdag

tjeeena ! hade sovmorgon till halv 10 idag, konstigt att jag alltid är seg när ja har sovmorgon och hinner inte med det jag måste, hann inte fixa håret idag så blev att ha lockigt och det var inte fint, men lara fixade till det så kan nog gå till skolan utan att platta håret nu känns det som :)
sitter hemma nu och gör ingenting, har inte gjort speciellt mycket idag. skolan bara och hade fyra lektioner, två ARL och två Omvårdnad, blev så jävla uttråkad att ja nästan somnade, fast det va ju typ hela klassen som somna. sen gick ja till stan med felicia och josse och köpte ett par skor till sommaren, haha lite tidig men bättre tidigt än sent? var bara tvungen för dom kommer ta slut annars känner jag på mig.
sen tog vi bussen till rese, där träffade jag min saknade sahar! satt och snackade om en massa roligt, orkade inte gå av vid våra hållplatser så vi åkte till centrum och gjorde lite grejer, hahah skämde ut oss i hemköp kan ja säga...
så jävla tröga o inte ser vad det kostar hahahah !
aja sen gick vi hem iaf, har bara vart hemma sen dess och inte gjort speciellt mycket, har iallafall skrivit klart mina APU-uppgifter som är till imorn, det känns bra så ja inte har massa att göra under lovet...
nu ska ja väl gå o duscha eller nåt och sen kolla på tv eller sätta på nån film eller nåt, och sen sova så jag vaknar imorn:)
slänger in en bild på skorna jag köpte. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0