sjuk

hemma från skolan idag, mådde inte speciellt bra imorse.
ont i magen & kände att jag inte orkade gå till skolan då.
har mest slappat, sovit och tagit det lugnt bara.
kollade på film nyss, "my sisters keeper" , ohhh fyfan vad
bra den var, en film ALLA måste se, så jävla sorglig :'(
såååå värd att se den, kunde inte sluta kolla ville bara
fortsätta så bra var den, en film man kan se om& om igen.
menmen, nu ska jag börja med plugget, ska skriva klart
ARL uppgiften som ska in imorgon, och resten som ska in
på fredag oxå. jobbigt...men är typ redan klar så ska bara
skriva in det på datan sen är det nästan klart =)
så ska jag nog städa lite & fixa iordning lite här hemma nu
när jag ändå inte gör nåt speciellt, ska städa nu när jag
ändå är själv hemma, hatar att städa när alla andra är hemma,
då är alla bara ivägen och allt, ska bara vara jag hemma, musik & städa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0