fredag

fest i t1 idag med mina flickor :) träffade massa roligt folk där som man inte ser varje dag.
hahaha cornelia skönaste tjejen alltså, stack vid 12 då festen va slut, stack med kerrar andreas
johan och eve runt halva linköping tror jag fan , vi hitta inte till bussen HAHAHAHHA så gick runt
hela skiten, först runt halva t1, polisen, sjukhuset, stan , ryd...iaf killarna stack o jag o eve träffade
sahar amanda o hani, tog bussen med dom till ryd o träffade massa folk där oxå.
när vi kom till ryd gick ja o eve o mötte malin o ibbe o sen gick vi vidare på annan fest där erika va
med massa folk =)  sen va vi där ett tag o chillade typ, träffade massa folk oså. GRATTIS SHARBEL!
efter det stack vi hem till gazwan med dylan erika eve och ali, chillade oså där oxå.
sen drog vi hem o sov typ.. ♥
oskar och felicia
jag och erika
jag
johan andreas och eve
suddig bild men endå

Kommentarer
Postat av: sara

haha bästa i t1 , va kul att vara me er får ses ngn mer dag :)<3

2010-03-02 @ 21:17:36
URL: http://ssarahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0