lördag

blev fix med erika, sen kom malin hit snackade oså, sen gick vi vidare hem till gazwan där dylan & ali va.
chillade, snackade o tog det lugnt. gjorde inte så mycket faktiskt, lyssna på musik oså. sen kom även issa
dit också, men hon va inte där så jätte länge, så följde henne till bussen o sen hem tillbaka till gazwan.
sen kom det massor av folk dit, det va fullt hahah , gjorde inte så mycket utan tog det bara lugnt.
stannade kvar där över natten, men sov typ ingenting, kunde inte sova, va inte trött fan och hade linserna inne.
vaknade vid hav 10, då gick jag och erika hemmåt till mig och fortsatte sova här, men hon stack hem vid halv 3
eller vad det var, o sen dess har jag bara legat i sängen o deppat, livet är depress alltså.
har precis duschat nu, ska nog sätta på en film eller nåt senare, snackar med erika min babe just nu,
bäst är hon!  ♥     ajaa orkar inte skriva mer . tjarrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0