förfest & angels delight

Så jävla värd kväll alltså, love yaa all babes <3
fixa mig hemma hos mig med erika & evvie.
sen ut till bussen o möta sara så åkte vi bussen
tsm till stan, sen gick jag eve & erika vidare till
förfesten hos hani, där var ibbe och ismaeel oxå.
fan så jävla kul det var alltså hahahahhaha =)
va där ganska länge, chillade o allt sånt, hade ju min 
bästavän vodkish där också, elr min medicin som ibbe säger. .
fick även veta att ibbe läser min blogg hahahah fett söt
sen vid halv 11 tror jag det var, minns inte så mkt
men då började vi iaf gå mot strandgatan där
angels delight var, träffade massa saknat & gulligt
folk, tog ett tag innan man kom in fast vi kom in rätt
snabbt ändå, IN YOUR FACE ! :D, jävla kö jävel.
dansa som fan bara släppte allt annat som fanns i huvudet.
och träffa allt folk där inne, träffa älskling oxå :) <3
så jävla sköööön kväll, blir ett fint minne sen alltså =)
sen när det typ va slut o alla stack hem kom erikas mami
och hämtade oss runt halv 3 tror jag det var, fett snällt
tack susanne <3
sen blev det att sova direkt när man kom hem, blev inte
många timmars sömn eftersom jag skulle upp igen vid 7
för att åka till syster och fira henne i karlstad! :)

Är här i karlstad nu hos syster & david, har ätit massa med
gott , taaack (a), va sjukt hungrig för har inte ätit ngt sen igår
haha hann inte imorse..så ahh åt som ett djur.
sen har jag sovit lite oxå, elr somnade i fåtöljen när jag bara skulle
sitta o ta det lugnt, men slocknade istället hahah :)
jaaani nu ska jag hemmåt typ, måste gå nu dom ropar på mig.
senare ikväll ska jag hem till erika med mina flickor och käka ännu mer
blir att äta taco, så jävla gott! sen får vi se vad vi mer gör, blir väl
antagligen massa snack om igår , alltid kul att höra saker :)

PUSSS LOVE YAA BITCHES <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Roligt roligt att du har skaffat blogg :)

2010-02-13 @ 21:37:38
URL: http://maddepadden.blogspot.com
Postat av: Hani

hahaha fyyy fan, vadå det var jag som tipsade Ibbe om din blogg för fasen (A) shiiit asså förfest hos Hani och grejer, va ? :D

2010-02-13 @ 23:31:29
Postat av: alexandra

haha jasså det var det :P fett kul :)



jadå skit kul madde=)

2010-02-14 @ 01:29:22
Postat av: Pappa

Vodkich är vadåååååååååå medicin Hmmmmmmm - kommer inte ihåg så mycket mmmmmmmmmmmmmm inte bra alls.

2010-02-19 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0