äter chips och godis med järnvägen

shoo.
sitter hemma hos mig med evelina (järnvägen) o äter chips o godis o har allmänt roligt HAHAH.
åkte till stan vid halv 9 för att möta johannes, hector, phille o kim tror jag det var.
chillade mest o tog det lugnt såådär =) sen tog ja o eve bussen hem till mig, sitter här nu =)
hahahahhahahaha hon är så jävla trög att det inte finns alltså, tror fan hon tappa sina
hjärnceller när hon ramla påväg till bussen förut hahaah fyfan vad roligt det va trodde jag skulle DÖ !
och inte nog med det, vi skulle göra lite dricka i soda streamen, idioten gjorde så det spruta i hela köket!

1. hon stog o kolla på när det svämma över med drickan
2. hon spruta i kolsyra när det var dricka i dvs det svämmar över IGEN
3. ja ber henne blanda lite, puckot SKAKAR utan korken på.
4. hon sätter chips i halsen så hon skär sig HAHAHAHAHAHAHA, o så har hon en blåsa på tungan.

eve: hej jag har en järnväg i käften ( gör värsta leendet o grimasen)
HAHAHAH ASSSO FAN JAG DÖR!!!!!!
men iaf, lyckad lördagskväll med den bästa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0