vissa är verkligen sååå omogna....20 lr 10 år ???

vaknade kvart över 6 idag, inte riktigt min stil fast jag överlevde..lite svårt att öppna ögonen bara haha. tog bussen halv 8 till rese och mötte min fina vän dla. så åkte vi till ljunkan tillsammans, träffade elin så vi gick in på vårt ivval. va bara där 30  min typ sen fick vi sluta.det är så sjukt slappt och bra iv val alltså! på fredag ska vi bara äta julbord där och sen får vi gå ahaha =) bästa! efter iv valet åkte vi tillbaka till skolan o hade vanliga lektioner..sen hemåt ;)

fyfan det finns verkligen
folk till allt, idioter, skabb, råtter, smuts :)

har inte gjort alls mycket idag, bara vart hemma, drack nyss te. så gottt! sittter och kollar på nelly.com nu för o se om de finnns något att klicka hem =) annars tror jag att jag hittat min nyårsoutfit, nu återstår det bara att min storlek ska finnas kvar!! hoppas :(     ska gå och duscha nu, sen blire sängen o tv!

har pratat lite med min underbara vän benita med, fööör länge sen jag träffa den kvinnan! måste bli av snart ! saknar dig faktiskt babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0