you broke my heart

igår var nog värsta dagen på jävligt länge alltså..i början var allt bra, sen blev allt ett rent jävla helvete efter lunch...trodde jag skulle dö, svimma, allt! kändes som om mitt hjärta krossades i tusen bitar..att skitsnack kan förstöras så mycket och bli värre hela tiden, eftersom folk lägger till saker hela tiden! hatar falska barnsliga idioter.

elin jossan lara & savanna, love to you

följde med Lara hem efter skolan, efter ett tag kom linda savanna och sirva, fick skjuts till statoil och coop av ranj. Hahahah savanna är sjuk alltså..enda till macken för en jävla kycklingmacka som inte ens fanns :D Sen släppte dom av mig och Lara i coop så vi gick in o handla det vi skulle. Sen börja vi promenera hem till Lara, hon gjorde as god mat, men kunde typ inte äta något "/ chillade ett tag tills vi gick ut och mötte Sirva..dom gick vidare till berga centrum typ och jag gick upp till assan och pratade med honom om allt..det tog sin tid..kanske inte det roligaste men allt verkar bli bra, hoppas jag har turen på min sida! ett år är inget man bara kastar iväg sådär..

i will always love you, no matter what!
you'll always be my hero, even though you've lost your mind..

efter att jag vart där kom Lara och Sirva o mötte mig, så vi gick hem till lara och pratade. alltid skönt att ha någon att prata med, speciellt vid såna här tillfällen, som är de jobbigaste!
vi gjorde inte så mycket mer, sirva stack hem och ja o lara satte oss i sängen och körde kort :) sen somnade vi!



vaknade av mitt alarm idag breve Lara. hon fortsatte sova medans jag fixa till mig lite snabbt och sen gick till bussen som var försenad 30 min... och sån otur jag har så vare 23 minusgrader också, dog ju nästan! kan ju knappt andas när det är sådär kallt :O stack iaf till skolan, mötte upp jossan och adam i tunneln sen gick vi till lektionen, hade redovisning..det gick väl bra. sen har vi haft MSK och naturkunskap..stack hem direkt efter skolan, så kallt ute! sitter här nu, är ensam hemma. sitter och pratar med min älskling Dla. ♥
ikväll händer inte speciellt mycket, får väl se. blir väl film eller så..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0