söndaaag

tog som sagt bussen hem till erika i fredagskväll;) vi chillade med massa gott och gjorde en grej hahahah =) sjuka är vi. men iaf, hände en grej som verkligen fick mig att skaka av ilska och mitt hjärta gick upp i 3000 alltså! ajja. vi får se va som händer ;) tog bussen hem vid kl 1 på natten med sahar och amanda. roade oss påvägen till bussen som är 1 km att gå från erika till hållplatsen, med att sjunga haha ;) väl framme i stan åkte sahar hem, och jag o amanda gick och mötte jonte sen hem till honom och käka kladdkaka & snacka massor =) åkte hem med sista bussen därifrån kl 03.15. åkte hem direkt och la mig typ ?

måste bara säga, du är ful, äcklig, billig och aa, finns inte ord lillaa s*ampaaaa =)



lördag morgonen vaknade jag senare än vad jag brukar men antar att jag va jävligt trött och inte fått mycket sömn senaste tiden. vaknade vid halv 3 ungefär då mamma och mats åkte iväg för att äta oså med deras jobb. så jag va barnvakt fast oskar va inte hemma ett skit, han va mest ute och lekte i snön med sin kompis :) vid 4 lr ngt kom assan och redir hit, vi låg i soffan och kollade på tv allihopp :) kollade på film oså, mys =) vid 6 kom oskar hem så assan och redir gick till mcdonalds och köpte mat åt oss alla, de satt fiiint ;) kollade på narnia sen när dom kom hem hahahah, redirs favorit ? :) ajja senare mot kvällen stack han, men assan va kvar, gjorde inte speciellt mycket, kollade på tv och somnade :) 



idag vaknade jag brevid asssan, vi har inte gjort så mycket, kollade på film som gick på tv:n en jävligt bra film och så har vi bara ätit massa =) har ont i magen nu "/  nu ligger han i min säng och kollar på tv med oskar och skjuter med gummisnoddar :S hahahahha . bye, skola imrn. blir att plugga senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0