i'd jump in front of a train for ya

igår vare avslutning som gällde ;) hade först vanliga lektioner, vilken jävla skola har det på dagen man slutar :S ? sjukt, aja hade typ inte lektioner ändå utan fikade haha =) sen vare dags att va i aulan för avslutning, och ja säger bara att folk skämde ut sig som sjöng hahah! filmade (a) drog till stan efteråt och köpte ett par uggs , behöver verkligen skor!  senare åkte jag hem, duschade oså sen stack jag till ikano med dla och sheheen mina bästa! jag behövde verkligen ett par skor som jag kan ha hela vintern, och vi hittade ett par snygga tillslut. stog och valde mellan några men dom jag tog va faktiskt fina elr dla och sheheen tkr det :) senare hälsade vi på sheheens syster i coop haha =) chillade lite i ikano men hittade ingenting, bara tjejerna gjorde det :) sen stack vi till stan, gick förbi och hälsa och sa grattis till sahar som fyllde 17 och rami som fyllde 18 igår :) de hade en fest i stan. va chill där och hoppas dom hade en bra dag! :) va där ett tag sen tog jag bussen hemåt ! la mig direkt , hade så ont i magen :( 


vaknade idag vid flera olika tillfällen, och nu är jag uppe! eller har vart det i 1 timma typ. trodde fan att det var lördag idag, vetifan varför ;o sjukt, känns verkligen som om det är det., iaf ska snart in i duschen sen åker jag till stan med dla och sheheen, ska se om jag hittar ngt därrr =)  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0