i still believe

igår vare en lyckad julafton :) fick det jag ville ha och behövde, hade inte önskat mig något speciellt :) men fick en stor hårddisk, platt tv, smycken, jeans, klocka, saker till jag flyttar oså ;) minns inte om det va något mer men det är sånt jag vill ha iaf ;) senare på kvällen låg hela familjen i soffan och kollade på tomten är far till alla barnen! senare åt vi gröööt hähäh ;) sen gjorde ja inte så mycket mer utav kvällen, gick och la mig vid 2 tror jag. låg och smsa med min baby och sen somnade jag :)

idag vaknade jag upp av att mamma och mats kom hem med tv:n åt mig som dom hade vart och köpt, gissa om jag är lycklig! har legat hela morgonen och fixat med den hähäh =) snart ska jag börja packa och sen åker jag till min farmor där även pappa och min farbror är, flera år sen jag träffa min farbror :o 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0