i open my eyes, yeah it was only just a dream

fyfan alltså, va mycket folk det var igår på stan inne i gränden, sean banan var ju där och EMD med.. i bikbok va det sjukt mycket folk haha, fyfan man kunde inte andas! men fick iallafall med mig en bh, skärp och ett linne hem ;) hittade typ inget annat jag tyckte om och så vare mesta utplockat :( träffa på assan där med redir och hassan. sen följde assan med mig hem och vi sov här hemma hos mig ♥
vaknade idag av att alla här hemma sprang ut och in i mitt rum haha. tog ett år att väcka assan, men vi somnade ganska sent..fixade mig oså, sen tog vi bussen tillsammans, han åkte till sin skola och jag till min. efter skolan gick jag och köpte ett par jeans. har börjar gilla jeans nu mer och mer :) ikväll blir det nog att va med sheheen och dla. får se vad vi gör. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0