i finspång hos farmor och pappa

hemma hos farmor nu där pappa och min farbror med är! har vart här sen 1-2 typ . mamma oskar och mats va också här förut o fikade o lite sånt när de skjutsa hit mej men nu har dom åkt hemmåt. har fått lite julklappar här med, fick parfym, pengar, lotter, shampoo och sånt ;) sånt som man behöver hähähä. ikväll får jag se vad som händer, blir väll chill framför tv:n elle något. kommer hem på måndag tror jag för på tisdag ska vi hem till mormor och morfar på middag :) imorgon åker vi hem till pappa och är där tills ja åker hem tror jag? får se hur det blir. kommer iallafall skriva här i bloggen.
 
gammal bild på mig och min saknade hund, r.i.p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0