hos pappa!

låg och kollade på film igår med pappa, såg på "jagad" , den va rätt bra men den slutade inte förens sent och ja började bli trött haha :) fast blev lite piggare när min älskling ringde och pratade med mig!!
vaknade vid halv 11 imorse, åt frukost o sånt sen vare lunch ;) farmors goda mat, finns inget godare! :) min farbror har åkt hem nu till sig iaf och jag o pappa åkte hem till honom, får se va som händer ikväll, blir väl film osånt tror jag ;) eller så sitter jag här haha. pratade nyss med assan i telefon , saknar honom :( ajja nu ska jag fortsätta med installationen av pappas webbcam som vägrar installeras! måste leta efter några drivrutiner..

hade gött, längtar till nyår med mina babeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0