hos älskling

vaknade upp vid 7 idag, mats och oskar försov sig häähh =) men iaf, fixade mig lite sen stack jag till resecentrum och mötte elin, sen vandra vi mot cloetta center för att åka skriskor , faan va kul vi hade alltså haha, bilder kommer när jag är hemma;) mamma va så snäll och ringde o fråga om hon skulle åka förbi och hämta mina skriskor efter att vi slutat så hon kom sen skjutsade hon mig, elin, malin, alice och adam till skolan . där hade vi naturkunskap prov..inte det lättaste kan jag säga..menmen, sen vare lunch och sen stack jag med felicia hem till henne ett tag, hon berättade sjukaste grejen, hennes lägenhet är läskiiig! fast äckligt snyggg, vill också bo sådär nära stan och rese :D sen gick vi till rese och hon tog bussen till sitt iv val och jag mötte elin sen gick vi ner till ljunkan för att ha ivval.  slutade tidigare som vanligt idag, skööönt :) tog direkt bussen hem till assan och är här nu med mina angels =) har ätit, kollat på film och inte gjort mycket mer, snackat typ bara :) just nu är han hos sin bror o gör något , orkade inte följa med så stannar här o fixar film ;) hahaha fail där lr va sägeruu min vän....? ne men ska dra mig nu. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0