glaskrossar'n

igår åkte jag hem till assan, jag gick hem till hans bror där assan, frida lie och deras kompisar va ;) ungen sov, hon är så sööt! efter ett tag stack alla så jag och assan va barnvakt åt en sovande bebiiis =) vi gjorde hamburgare och myste framför film, det va underbaart & så spelade vi även FIFA , jag är så kunglig alltså! :) en skön kväll! dom kom hem ganska sent så blev en sen kväll igår, kom hem till assan rätt sent med, men vi somnade nästan direkt :) 

vaknade av att assans mami väckte mig idag, fixade mig lite sen skjutsade hans föräldrar och bror mig till skolan, så underbara! :) va en jävligt ovärd dag i skolan, efter lunch stack jag och elin hem till mig. chillade lite med te & tv oså sen tog vi våra rövar mot iv-valet. haha elin ja säger bara, du är glaskrossarn från och med nu! så klantig haahah!
ajja efter ivvalet stack jag och elin till skäggetorp för besök hos elins farmor o lite fika där med ;) sen gick vi vidare mot ikano oså, köpte julklapp till assan och mig själv haha =) nu är jag hemma, ska snart gå mot gamla linköping för att ta bussen till erika där amanda och sahar är. kommer hem senare ikväll.- pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0