en mycket seeeg dag!

stack till stan förut för att möta dla och sheheen och dla's syster ;) kollade runt lite oså. sen åkte vi hem till dla, fixade oss och åt mat osånt . hahaha sjuka är dom mina flickor♥
vi åtta ungefär åkte vi till ekängen för "fest" hos victor med lite folk, va typ chillfest lr ngt. åkte taxi diit ;) tack vare dla's bror då haha =D men fan vad ekängen ligger ute i helvetet alltså, helt öde ju..fast fan vad fint han bodde jävla rikemansbarn! träffade lite roligt folk där, sen börja vi gå till bussen, stog ute skit länge och vänta på bussen mitt i ingenstans! men tillslut kom den. gjorde inte så mycket. stack och åt på mc med folket. sen gick jag o mötte amanda så träffa vi på jonte och tog bussen hem, nu sitter jag här och fryser. sitter med mjukis, toffler, tröja och täcke på mig men fryser ändå :( hatar att det är så kallt ute...

,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0