sitter här med parkinson

med erika alltså ;) hon har ju parkinson eller något...jag har precis ätit.
det blev grillat idag, gott om man bara kunde få i sig lite mer men nåt
va det ju ;) nu sitter jag här färdigfixad, orkar inte något speciellt.
erika göransson parkinson jude sitter just nu i mitt kök och äter as usual:)
snart ska vi rulla vidare till sahar o sen åker jag, amanda, sahar och erika
till berg :) de blir nog helt okej, vi får se helt enkelt. nu måste jag gå. byyye


Huvudsakliga besvär inom parkinson är långsamhet, skakningar och stelhet.

HAHAHAHAHHA ERIKA DET STÄMMER FAN IN PÅ DIG! DU HAR PARKINSON!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHAH nu tycker ja du tar och lugnar ner dig lite , hahahah , de där var svårt att skriva , skakade :( hahahaha <3

2010-08-07 @ 02:03:04
URL: http://eriikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0