min hals :(

hello, igår när ja kom hem från jonte gjorde ja inte så mycket. chillade mest hemma, sen fick min dator virus ;( sån där jävla trojan horse..som vägrar gå bort!!! så satt hela kvällen med att föra över alla mina bilder till en hårddisk...menmen sen blev det sängen!

idag vaknade jag runt 8 ? sen blev det fix o skolan vid halv 10. hände inte så mycket. slutade kl 11 sen, skönt! så käka med mina underbaraste och sen började jag och elin gå mot ljunkan för att träffa assan och amanda ;) träffade amanda en stund tills hon gick in sen va vi med assan o andreas ett tag ;) gick runt där lite. träffade massa folk ;) sen gick ja elin o assan mot rese, elin stack iväg med ett tåg och ja o assan mötte erika. satt med henne o vänta på våra bussar. och nu sitter jag här hemma! :)

är förkyld, hostar & ont i halsen...häääärligt! jag tror fan jag dör snart så ont ja har i halsen.. :( men de går väl över..fan orkar inte vara sjuk nu...

ikväll blir det iaf rix fm med älsklingarna ;) erika dla o sheheen. o sen träffar vi assan ali o elin där hoppas jag ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0