med hjärtat

kom hem nyss efter en lång kväll på stan med erika och amanda.
träffade på sahar som va o nollade lite, så va vi med henne!
träffade även på min älskling o hans kompisar så vi va med dom med.

hahahahha asso gud, roligaste händelsen på stan idag, asso jag skrattade
verkligen tills ja grät och höll på att kissa på mig på riktigt. så jävla roligt vare
ja går med erika och sahar på stora torget, sen på vägen där bussarna går
så ser ja erika FLYGA/STUTSA o allt som en liten boll, tjejen snubblade och
ramlade, asså hon landade som superman på magen o ena handen framåt
ohh gud vad roligt det var, sen står ja o sahar där och dööör av garv när hon
ligger där och inte kan ställa sig upp, de roligaste va att hon va spik nykter
och det va verkligen mer än 100 pers som såg henne. asså guud!
jag trodde jag skulle dö ett tag,ja skrattade tills ja grät alltså. fyfan alltså.
aeee de går inte att beskriva hur jävla rooligt det var, folk skrattade åt henne.
o hon fick chock o inte fattade någonting..sorry erika, men de var roligt!!! love uuu
iaf, kvällen har vart hur underbar som helst
med mina underbaraste! nu är jag hemma med älsklingen, han ska sova här.
ska gå o umgås lite med honom nu, puss på er!

Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHA ja är så sjuuukt klantig !

2010-08-28 @ 02:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0