man mår som man förtjänar...

hmm..bakis som fan, mår inte speciellt bra men såna smällar får man ta ibland, fyller ju bara år en gång om året =) iallafall, igår kom tjejerna hit och vi började dricka lite oså, körde ölspelet o lite, vi satt ute på baksidan, så jävla skönt om man bortser från myggorna. satt där ute jävligt länge o snackade och allt sånt där. satt ute med grannen också hahah fyfan hon är allt en rolig tant hon ;) fick en present av hennes son tillomed ahha ;) vid 10 tog vi bussen till stan, träffade på lite trevligt folk på bussen som också skulle till keep it loud, gud vilken härlig kväll jag hade, träffade massa gulligt folk, fick massa grattis från okända folk? satt ett gäng vid en bänk o ropa på mig och sa grattis, visste inte vilka dom va ens men de va assans kompisar sa dom sen haha :) där ser man. men jag hade iallafall en underbar kväll med mina bästavänner och annat folk och min älskling! kom hem vid halv 4 ungefär ? blev sängen direkt.

tack för en bra kväll allihopa!

idag vaknade jag upp av världens baksmälla, men det är väl smällar man får ta..har duschat och lite och ska snart börja fixa iordning lite för de kommer gäster hit sen o firar mig :) 

bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: wictoria

haha jag & mina vänner var nog okänt folk :)

2010-08-15 @ 20:00:41
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: Steffenkathrine

Incredible site!

2011-05-19 @ 11:49:45
URL: http://steffenkathrine.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0