it's MY B-day bitches!

vaknade vid 10 idag av att min kära bror & mamma kom in med presenter till mig.
fick lite allt möjligt, tack! senare blev det att duscha och fixa sig oså sen gå till sahar
där hon och amanda va, så åkte vi vidare till ming palace o käka buffé, vi mötte även
upp erika innan. satt och snackade om allt möjligt där och åt som riktiga tjockisar.
men den magen alltså, den är guldvärd! efter att ha vart där o ätit oså stack vi vidare
till trädgårn, va nån som hade gift sig elle nåt? och så vare massa emosar där, o nåt
rockband elle nåt lät det som iaf. vi satte oss där och tog massa kort och ja fick present
av erika gullet, fick mascara och ett armband, tack älskling ♥
efter det gick vi vidare till stan o kollade runt lite, hämta ut lite på apoteket oså.
sen begav vi oss hemåt, sitter här hemma med erika just nu, ikväll blir det förfesta hos mig
och sen drar vi in till stan för o gå till keep it loud. hoppas på en bra födelsedag!
än så länge har det vart helt underbart med mina bästa vänner & familj! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0