i vikingstad!

gårkvällen va skit bra! började med att jag och erika satt o drack lite smultronvin hemma hos mig, satt o snackade oså,skönt med bara vi två också :) sen tog vi bussen till stan där dla sheheen och madde väntade på oss, sen träffa vi även på elin och malin o massa annat folk. fyfan , några som va fulla..elin och malin! hahahaha fyfan alltså :) träffade även på danne som tog hand om elin den lilla alkisen ;) träffade massa folk, gick upp mot tivolit med dla o sheheen o erika, gick runt där o träffa folk, träffa även lara jossan o linda ;) träffade sahar danyar och malin också och andra malin :D  träffade typ alla ? det va fullt av folk där, massa barn som nollades, de va fullt av folk som låg i fontänen på stora torget o badade där hahaha stackars nollor ... och sen folket som va på rix fm tror ja? fullt var det iallafall! senare träffade vi älsklingen & ali och alla deras vänner:) träffade verkligen alla, det va en lyckad fredagkväll för mig iallafall :) med mina underbaraste! kvällen spenderades iallafall i stan, tappade bort varandra lite då o då men annars vare bra:) hittade ju alltid tillbaka efter ett tag. hände en sak med en av mina bästavänner också, alltså damp jävla idioter som tror dom kan göra vad dom vill mot vem dom vill, ta ingen skit babe, du vet vart du har dina riktiga vänner♥♥

orkar inte skriva mera men tack för kvällen alla!

bilder kommer senare när jag kommer hem :)

är i vikingstad nu hos mormor och morfar, mormor fyller år så vi firar henne lite, grattis! vaknade vid 11 tiden ungefär och duscha o fixa mig o sen åkte vi hit :) har precis ätit lite oså, är proppmätt! men de funkar..
läste nyss tidningen om en grej som hände i ryd igår, fan tidningen skriver verkligen ner ALLT! :P ikväll blir det mina babes igen i think!


http://corren.se//ostergotland/linkoping/?articleId=5322737

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0