hiihihihi my phooone

helt vanlig dag idag på praktiken. fick ta blodprov oså på vissa patienter =) nu har jag det gjort iallafall.
och så var jag även med när en gubbe akut röntgades, lite roligt vare. sprang där som en jude i korridorerna
med en gubbe liggandes i sängen. och så har jag även vart med när en gubbe fick ta tapprover i ryggmärgen!
hände rätt mycket idag, men dagen var ändå rätt seg. efter praktiken åkte ja till rese, fick ett samtal av erika
så ja gick av bussen och mötte henne, vi gick o sola =) fick typ ingen färg idag, så ska dit flera gånger så ja
blir brooownie =) nu ska jag iväg och hämta min älskade mobil som är på lagning och sen blir det hem till
älsklingen som är grovt saknad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0