hemma från praktiken.

vaknade vid halv 7 idag. fixade mig oså o sen tog jag bussen vid halv 8 ungefär, där satt jonte amanda tina och sahar =) så satt med dom & snackade oså. sen gick ja o amanda till ljunkan för ja skulle ju ha IV val där ;) mötte upp lara o jossan o alice sen gick vi vidare till klassrummet. de va helt okej, störde mig bara på läraren som hade ticks annars verkar hon vara bra, iaf än så länge;) sen blev de att möta upp min fina erika & malin j . lunchade med erika i ljunkans matsal. träffade min baby lite , miss him! senare tog jag min röv mot rese för o hoppa på 2an mot praktiken på sjukhuset vid kvart i 1 typ. så har vart på praktiken från halv 2 till 8 ;) fick sluta lite tidigare. men det va helt okej på praktiken. iallafall än så länge, de är snälla o så, o allt verkar bra. får ha på mig sjukhus byxor och tröja, assss sköna kläder :o mjukis typ och en stor t-shirt haha =) fick även mitt schema, det ser helt okej ut, ska fråga om jag får byta bort några dagar bara, hoppas det går, annars är allt bra !

justee..när jag skulle gå och byta om så måste man gå till ett skit läskigt ställle. va svin rädd att de stog någon där o skulle döda mig (a)  det va inte en jävel där alltså, sjukt läskigt! som om det va ett bårhus såg de också ut som.



skit läskig korridor vid omklädningsrummet!

Kommentarer
Postat av: sahar

HAHAHA VA SÖT, men vadå . jobbar du till åtta på kvällen? :P sjukt ju

2010-08-30 @ 21:28:47
URL: http://saharish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0