efter 100 år är jag framme

missade bussen i ryd..så jag gick till gamla linköping och vänta på nästa buss i 15 min typ =( sen när jag väl kom till stan så hade jag missat bussen till berga....såå fick sitta där o vänta på bussen skit länge..satt o snacka med några som trodde ja va 18 ;)  sen kom maho så ja satt o snacka med honom lite sen tog vi bussen till berga tsm och gick av i luftvärnsgatan o gick o mötte assan. sen gick ja o assan in till honom, har kollat på film o myst massor =) tycker synd om honom hahahahaha =) får se när jag drar hem, tönten börjar skiit tidigt imoron o jag börjar fan halv 2..men jobbar hela kvällen sen :( jävla skit..menmen puss på min baby och alla er andra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0