@ danyars place yesterday

sahars mamma skjutsa mig sahar amanda och erika till danyar ute i hjulsbro
där chillade vi oså, sen kom allan och marcus och efter ett tag kom aubin och jonte!
vi chillade med musik o lite, danyar's jävla dunk musik hahah men det va jävligt
nice där, bara tog det lugnt :) amanda stack med jonte och aubin efter ett tag.
så vi andra va kvar o lyssna på musik, satt o snacka o lite sånt där.
hahaha danyar bar upp mig på axlarna, ja slog i huvudet i taket :(( sjuk är han :D
men iaf hahahha juste fyfan danyar du är verkligen TRÖÖÖG

han hittade en groda nere i källaren, och försökte DRÄNKA den ahahahahahha!
vem fan dränker en groda? dom lever ju vafan i vatten eller hahahhahahah!

menmen, hahaha aa det är inte lätt när det är svårt :) efter några timmar hos danyar
kom sahars mamma vid 2 tiden och hämtade oss. åkte hemmåt och gick o la mig i sängen
nästan direkt, va dötrött! :)

vaknade för ett tag sen, har ätit och lite sånt, kollar just nu på tv.
senare ska jag nog träffa assan, och ikväll mina flickor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0