dålig uppdatering

har inte kunnat skriva något för mitt internet har inte funkat :(
kan skriva lite kort om dagarna.
men iallafall assan sov här i förrigår, hur mysigt som helst
och vi snackade ett bra tag & kollade film. iloveyou ♥

vaknade upp breve assan och myste med honom, vi gick upp
oså, jag gick o duschade och sen gick vi ut till bussen där jonte
och amanda va. så åkte jag och amanda vidare till ett ställe
tack älskling <3333
efter det gick vi till stan där danyar och jonte va, vi va med dom
lite och senare tog vi bussen hem till amanda o bara slappade.
sen hem till mig för o äta mc med min bror och sen hem till amanda
och käka pizza hahaha ;) tjockisar. erika och sahar kom även då med,
vi gjorde väl inte så mycket, satt ute i ryd o snacka o lite sånt.
stack hem vid 12 typ? gick hem och kolla på film...
sex and the city 2 så jävla bra film! somnade direkt efter den
och nu har jag vaknat och väntar på att erika och dom ska plocka upp
mig för sen drar vi vidare mot skänninge marknad ;)
skriver senare när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0