blöt...

det har regnat skit mkt idag :S skolan idag va lika seg
som alltid, men funkar väl, hade praktiskt prov. hade
tydligen hög puls o shit idag med så dom säger att ja måste
kolla upp det. ruuuligt..efter skolan blev det stan me josse
och hanna o felicia. men felicia stack efter ett tag.
provade ett par jeans som jag verkligen blivit kär i, men såklart
är min röv förstor eller ngt så jag inte kan ha dom :S och storleken större
va skiiit stor så byxorna typ ramlade av...sjukt o ja är grovt depress
för att ja verkligen ville ha dom :( hittar ju aldrig några bra jeans!
sitter iallafall hemma nu, är skit blöt tack vare regnet. tacktacktack..
senare ska jag klippa mig ;) hoppas de blir nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0